پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

خوش آمدید

با عرض سلام خدمت کلیه همکاران گرامی،

به استحضار می‌رسانیم، این سایت توسط انجمن زنان و مامائی استان و به منظور اطلاع رسانی در زمینه فعالیت‌های این انجمن و ارتباط بیشتر با اعضا راه‌اندازی شده است.

محبوب‌ترین‌ها

اخبار انجمن متخصصین زنان مامایی اذر بایجان شرقی

منتشر شده در دوشنبه، ۱۹ خرداد، ۱۳۹۹
تصاویر

منتشر شده در دوشنبه، ۱۹ خرداد، ۱۳۹۹


روز دو شنبه مورخه ۹۹/۳/۱۲ ساعت ۱۲ ظهر با  برنامه ریزی  و دعوت قبلی توسط ریاست انجمن سرکارخانم دکتر صدیقه عبدالهی ازاعضای انجمن و اقای دکتر شبستری جلسه ای در دفتر مدیریت بیمارستان شمس بر گزار شد تا مطالب مهم وضروری پزشکان بررسی شود لازم به ذکر است که بعلت کرونا همه از ماسک استفاده کرده بودند .

ابتدا مسائل زیادی توسط خانم دکتر عبدالهی مطرح شد 

ازجمله درمورد نارسائی و کافی نبودن تعرفه هابود زیرا باتوجه به بالارفتن قیمت ها مخصوصا بعلت شیو ع  کرونا و تامین وسایل ایمنی ازجمله ماسک ودستکش ومواد ضدعفونی وگرانی بی رویه ملزومات مطب و زندگی  صلاح بر این است که درمورد تعرفه ها تجدید نظر بعمل اورندبطوریکه متخصصین کودکان اشلی برای تعرفه ها تهیه دیده اند بهتر است متخصصین زنان نیز همجو برنامه ای داشته باشند  اقای دکتر طاهری اطهار داشتند که  حقوق کارگران ۳۰ درصد افزایش یافته لازم است که مسئولین پزشک را نیز  یک کارگر حساب کنند .

سپس خانم دکتر عبدالهی درمورد پسماند مطب مطرح نمودند که نظام پزشکی طی اطلاعیه ای از متخصصین زنان عقد قرارداد با شرکت های مربوطه را توصیه نموده خانم دکتر جلیل زاده فرمودند که ایشان را بعلت عدم عقد قرارداد برای دفع پسماند تهدید به معرفی  به دادگاه و جریمه نموده اند

اقای دکتر شبستری فرمودند که در اولین جلسات موضوع پسماند از ایشان دعوت به عمل امده و درجلسه حضورداشته و حتی جدول مقررات دفع پسمان راارائه نمودندو گفتند که تمام مطب ها شامل این قانون نمیشو ند در مطب هائی که تزریقات دارند و ازمایشگاه ها شامل این قانون میباشند .    البته  ازمایشگاه ها که کار مختصری دارند معاف میباشند مطب متخصص زنان پسما ندش بیشتر از پسماند خانگی از جمله پوشاک ویا نوار بهداشتی نمیباشد .

موضوع دیگر که توسط ریاست انجمن مطرح شد درمورد ما لیات  دارائی متخصصین بود که از درامد بیمارستانی متخصصین ده در صد مالیات اخذ میگردد لذا در  مطب دوباره مالیات گرفته نشود ویابه مقدارکمی اکتفا نمایند  . اقای دکتر خواجه نصیری فرمودند که حقوق دانان  از دادن مالیات معاف شده اند . ایا پزشکان متخصص احقاقیت کمتری از حقوق دانان در مورد  ملیات دارند ؟

ضمنا درمورد ما لیات  کارگرمطب و عوارض شغلی مورد بحث قرارگرفت

خلاصه قرار بر این شد که توسط انجمن  متنی تهیه و در اختیار اقای دکتر شبستری قرارداده شود تا ایشان درخواست انجمن را جهت رسیدگی باطلاع مسئولین زیربط   منعکس نمایند

البته لازم شد که دو شنبه اینده  نیز جلسه ای در این موارد تشکیل گردد .

در تاریخ ۹۹/۱/۱۹ روز دو شنبه ساعت ۱۲ ظهر جلسه انجمن زنان مامایی شاخه اذربایجان شرقی با حضور سرکار خانم دکتر صدیقه عبدالهی ریاست انجمن و سرکار خانم دکتر جلیل زاده و سرکار خانم دکتر صادقی و اقای دکتر وجودی و اقای حمید قنبری کارشناس حسابداری  در دفتر مدیریت بیمارستان شمس برگزار شد و درمورد تعدیل مالیات دارایی و به حساب اوردن ده درصد کسری از درامد بیمارستانی   متخصصین زنان مامایی مذاکره گردید که درصورت توافق همکاران بطور گروهی توسط اقای حمید قنبری اقدام شود


کنفرانس‌ها و همایش‌ها
تازه‌های علمی
ژورنال کلاب
ارتباط با ما
:پست الکترونیک
info@gyn.ir
:تلفکس
66666666
شماره تماس:
77878787
شماره پیامک:
909090650003